Pytania i odpowiedzi

Wszystkie pytania
Jak otrzymać limit na karcie
Jak spłacić
Warunki korzystania
Czym jest wirtualna karta kredytowa?

Wirtualna karta kredytowa to bezpieczne i wygodne narzędzie do dokonywania płatności online oraz wypłat z bankomatu. Dzięki swojej cyfrowej formie zapewnia ochronę przed kradzieżą lub zgubieniem, jednocześnie oferując łatwość użytkowania i większą kontrolę nad finansami. Jest również dodatkowym źródłem finansowania, dostępnym dla Ciebie 24/7, stanowiąc alternatywą dla tradycyjnej plastikowej karty płatniczej.

Jakie wymagania trzeba spełnić aby ubiegać się o limit na karcie?

Wirtualną kartę można otrzymać, jeśli:

- Mieszkasz i pracujesz na stałe w Polsce,

- Posiadasz obywatelstwo polskie,

- Masz od 21 do 75 lat,

- Nie jesteś wpisany/a do baz dłużników,

- Jesteś stałym/łą użytkownikiem/czką numeru telefonu komórkowego,

- Posiadasz osobisty rachunek bankowy w Polsce,

- Zarejestrujesz się na naszej stronie (card.miloan.pl)

Jaki jest maksymalny okres kredytowania?

Karta jest ważna 12 miesięcy. Jeżeli nie zrezygnujesz z wznowienia zostanie ona automatycznie przedłużona na kolejny okres.

Jak złożyć wniosek o przyznanie limitu na karcie?

Jeżeli jest to Twój pierwszy wniosek o przyznanie limitu na karcie to:

- Wypełnij formularz na naszej stronie (card.miloan.pl/signup),

- Zweryfikuj się przy pomocy usługi TransactionLink,

- Poczekaj na informację w sprawie wniosku, którą wyślemy na podany numer telefonu oraz adres e-mail.

Jeżeli jest to Twój kolejny wniosek o przyznanie limitu, zaloguj się do swojego profilu i uzupełnij wniosek.

Jak mogę otrzymać swoją kartę?

Karta kredytowa jest widoczna w panelu Klienta od razu po zawarciu umowy. Jest aktywna i można od razu wykorzystywać przyznany na niej limit.

Jaka jest maksymalna kwota limitu o którą można wnioskować?

Maksymalna kwota limitu o jaką można wnioskować to 5000 zł.

Czy w tym samym czasie mogę mieć więcej niż jeden limit na karcie?

Jednocześnie można mieć tylko jeden aktywny limit na wirtualnej karcie kredytowej.

W jaki sposób jest sprawdzana wiarygodność kredytowa?

Twoja wiarygodność kredytowa jest sprawdzana m.in. poprzez weryfikację informacji na Twój temat, gromadzonych przez:

- ERIF Biuro Informacji Gospodarczej S.A.,

- Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.,

- Krajowy Rejestr Długów S.A.,

- Biuro Informacji Kredytowej S.A.,

- Platformę Wymiany Informacji Pożyczkowej (www.credit-check.pl) prowadzonej przez CRiF sp. z o.o.

Gdzie mogę płacić kartą?

Przyznany limit na karcie kredytowej możesz wykorzystać, robiąc zakupy w Internecie, w sklepach stacjonarnych, a także dokonując wypłat z bankomatów.

Co to jest minimalna kwota do zapłaty?

Jest to minimalna kwota, którą należy zapłacić w każdym comiesięcznym okresie rozliczeniowym.

Jak spłacić wykorzystany limit?

Zaloguj się do swojego profilu i wybierz opcję "SPŁAĆ" lub kliknij "Spłać" na stronie głównej, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

Możesz również dokonać spłaty, przelewając środki na nasz rachunek bankowy:
27 2490 0005 0000 4600 0023 6426 (Alior Bank)

W tytule przelewu wpisz:

Spłata limitu kredytowego numer [WPISZ NUMER UMOWY], który znajdziesz w pliku "MC UMOWA O UDZIELENIE LIMITU KREDYTOWEGO.pdf". Dokument ten znajdziesz na Twoim koncie w zakładce "Dokumenty" pod linkiem https://card.miloan.pl/active-contract/docs/ 

Jak zastrzec kartę?

Aby zastrzec kartę należy skontaktować się pod jednym z podanych poniżej numerów:

Infolinia Miloan Card +48 533 100 533

Godziny pracy: Pn-Pt 9-19

Dodatkowo, można zastrzec kartę całodobowo, kontaktując się z infolinią operatora karty, DiPocket, dostępną 24/7 pod numerem: +48 22 209 25 55

Jak mogę zmienić numer telefonu?

Aby zmienić numer telefonu, należy wykonać przelew w wysokości 0,01 PLN z indywidualnego konta bankowego, z którego została dokonana opłata rejestracyjna.

Przelew należy zrealizować na konto: 27 2490 0005 0000 4600 0023 6426

Odbiorca: Centrum EPlatnosci

W tytule przelewu należy wpisać:
Nowy numer telefonu: xxx xxx xxx (w miejsce xxx xxx xxx wpisz nowy numer telefonu) oraz
PESEL: xxxxxxxxxxx (w miejsce xxxxxxxxxxx wpisz swój numer PESEL).

Jak odzyskać hasło?

Możesz skorzystać z opcji odzyskiwania dostępu do profilu. W tym celu wejdź na stronę logowania i kliknij „Nie pamiętasz hasła”. Wyświetli się formularz resetowania hasła. Po wpisaniu numeru telefonu oraz daty urodzenia hasło tymczasowe zostanie wysłane na numer telefonu użyty podczas logowania do profilu. Po poprawnym zalogowaniu się zmień hasło na nowe, wybrane przez Ciebie.

Jak zmienić adres e-mail?

Aby zmienić adres e-mail, należy wykonać przelew w wysokości 0,01 PLN z indywidualnego konta bankowego, z którego została dokonana opłata rejestracyjna.

Przelew należy zrealizować na konto: 27 2490 0005 0000 4600 0023 6426

Odbiorca: Centrum E-Płatności

W tytule przelewu należy wpisać:
Nowy adres e-mail: [email protected] (w miejsce [email protected] wpisz swój nowy adres e-mail) oraz PESEL: xxxxxxxxxxx (w miejsce xxxxxxxxxxx wpisz swój numer PESEL).